Ponad 2/3 listopadowych
przychodów (40,6 mln zł) TIM SA pochodziło ze sprzedaży online. Obroty z kanału
e-commerce były tym samym wyższe o 12,7% w stosunku do listopada 2015 r.
Natomiast ze wstępnych danych,
opublikowanych 19 grudnia 2016 r. przez Główny Urząd Statystyczny, wynika, że produkcja
budowlano-montażowa (w cenach stałych), obejmująca roboty o charakterze
inwestycyjnym i remontowym, zrealizowana na terenie kraju przez
przedsiębiorstwa budowlane o liczbie pracujących powyżej 9 osób, była w
listopadzie 2016 r. niższa o 12,8% niż przed rokiem i o 5,4% wyższa w
porównaniu z październikiem br. Po wyeliminowaniu wpływu czynników o charakterze
sezonowym produkcja budowlano-montażowa ukształtowała się na poziomie niższym o
13,2% niż w listopadzie 2015 r. i o 6,7% wyższym w porównaniu z październikiem 2016
r.
Po 11 miesiącach 2016 r. ogół
przychodów TIM SA ze sprzedaży wyniósł niemal 566 mln zł wobec 488,5 mln zł rok
wcześniej, zaś obroty ze sprzedaży w internecie – 396,6 mln zł (wzrost o 21,7%
w stosunku analogicznego okresu roku 2015). Tymczasem produkcja
budowlano-montażowa w Polsce w okresie styczeń-listopad 2016 r. zanotowała
spadek o 15,3% w stosunku do analogicznego okresu 2015 r.
– Kolejny miesiąc utwierdza
nas w przekonaniu, że w Polsce możliwy jest sukces w dystrybucji artykułów elektrotechnicznych
przy dominującym udziale kanału online, na dodatek w oderwaniu od dekoniunktury
w branży budowlanej – podsumowuje Artur Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor
ds. handlu TIM SA. – W listopadzie 2016 r. osiągnęliśmy bardzo ambitny cel – 60
mln złotych miesięcznych obrotów, i to w miesiącu, w którym z racji dwóch świąt
(1 i 11 listopada) było mniej dni roboczych niż zwykle. Dziękuję naszym
klientom za zaufanie, a wszystkim pracownikom – nie tylko za zaufanie, jakim
obdarzyli Zarząd i decyzję o zmianie modelu biznesowego TIM-u, ale przede
wszystkim za ogromne zaangażowanie we wdrażanie tej zmiany oraz w pracę w nowym
TIM-ie – dodaje Artur Piekarczyk.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET