Tegoroczna edycja TIM-u Mikołajów kontynuuje wyjątkową tradycję, którą zapoczątkowano pięć lat temu, kiedy zamiast świątecznych prezentów i kalendarzy dla klientów TIM postanowił przekazać środki na realne wsparcie lokalnych instytucji.
Główną ideą akcji stało się angażowanie dostawców oraz klientów TIM.pl do aktywnego udziału w inicjatywie. Partnerzy biznesowi wspierają TIM Mikołajów, zwiększając budżet przedsięwzięcia, natomiast klienci i inni internauci decydują o wyborze beneficjentów w głosowaniu na TIM.pl/TIMmikolajow2024.
Coraz większa skala wsparcia
Od pięciu lat TIM Mikołajów dynamicznie rozwija się jako szeroko zakrojona akcja charytatywna, oparta na współpracy z partnerami biznesowymi TIM-u. W pierwszej edycji do projektu dołączyło 7 dostawców, dziś jest ich już ponad 50, co podkreśla rosnącą skalę i zasięg inicjatywy. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu TIM-u oraz partnerów suma dotychczasowego i tegorocznego wsparcia na rzecz instytucji działających w różnych obszarach, takich jak hospicja, placówki opiekuńcze, fundacje, schroniska dla zwierząt czy kluby sportowe, przekracza już 1,7 mln zł.
Ubiegłoroczna edycja akcji przeszła do historii, bijąc rekordy nie tylko pod względem budżetu
i liczby wspieranych instytucji, lecz także dzięki największemu dotychczas zaangażowaniu partnerów biznesowych oraz internautów.
W tym roku budżet w wysokości 333 000 zł pozwoli 17 organizacjom na uzyskanie 18 000 zł wsparcia. Dodatkowo przewidziane są trzy darowizny w wysokości 9 000 zł dla organizacji, które nie zajmą pierwszego miejsca w swoich regionach, ale znajdą się w czołówce w skali krajowej.
- Cieszę się, że TIM Mikołajów wpisał się już w DNA naszego #dreamTIM-u, przez który rozumiem nie tylko pracowników, ale i partnerów biznesowych oraz klientów TIM-u. Dla wielu beneficjentów akcji otrzymana darowizna stanowi znaczące wsparcie nie tylko na okres Świąt, ale i sporą część kolejnego roku. Uczyńmy wspólnie świat nieco lepszym miejscem – mówi Piotr Tokarczuk, członek Zarządu i dyrektor finansowy TIM SA.
Internauci zdecydują, kto otrzyma pomoc
Kluczowym elementem akcji TIM Mikołajów jest głosowanie internetowe, które w tym roku potrwa od 5 do 29 listopada 2024 r. To głównie klienci TIM-u zdecydują, kto otrzyma wsparcie finansowe – każdy z nich, przypisany do jednego z biur handlowych TIM, może oddać głos na jedną z trzech lokalnych instytucji. Głosować mogą również niezarejestrowani użytkownicy, odwiedzając stronę TIM.pl/TIMmikolajow2024 i wybierając jedną z organizacji reprezentujących ich region. Lista wytypowanych beneficjentów zostanie ogłoszona 6 grudnia, w mikołajki.
Współpraca w szczytnym celu
W tegorocznej edycji TIM-u Mikołajów udział bierze wielu kluczowych partnerów biznesowych, którzy swoim wsparciem okazują silne zaangażowanie społeczne. Do akcji dołączyli: 3M, ACI Partner, Alfako Electric, Anamet Europe BV, BAKS, BATNA24, B.E.G., Bemko, Bitner, CELLPACK, Cynk-Mal, DAMIR, DEHN Polska, Delta Plus, DOKTORVOLT, Eaton, Eco Light, Elektrokabel, Elektromet, Elit, Elko-Bis, ELPAR, ELS Elektrotechnika, Eltrim Kable, EM Group, EMOS, Ergom, F&F, Hager, HARTING, Helukabel, Intelight, Kanlux, KM Grom, Kontakt-Simon, KOPOS, LEDVANCE, Legrand, Lider-Hurt, Marmat, Morek, NKT, Orno Polska, Ospel, PCE, Relpol, Schneider, Simet, Spamel, Technokabel, TIGA-CYNK, TT Plast, VIKO.
- Dla wielu dostawców produktów dostępnych na TIM.pl udział w TIM-ie Mikołajów to już tradycja. Niemal wszyscy, z którymi zaczynaliśmy pierwszą edycję w 2020 roku, są nadal z nami. Z serca im za to dziękuję, podobnie jak i tym partnerom, którzy dołączyli do nas w kolejnych, w tym w obecnej edycji. Razem mamy ogromną moc – komentuje Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET