Prawie 70% przychodów ze
sprzedaży osiągniętych przez TIM SA w minionym roku (433,05 mln zł) pochodziło
z kanału e-commerce. Oznacza to wzrost o ponad 21% w stosunku do 2015 roku. Sam
grudzień 2016 r. okazał się lepszy od poprzedniego o 17,4% (36,38 mln zł vs
30,99 mln zł w grudniu 2015 r.).
Natomiast ze wstępnych danych,
opublikowanych 19 stycznia 2017 r. przez Główny Urząd Statystyczny, wynika, że produkcja
budowlano-montażowa (w cenach stałych), obejmująca roboty o charakterze
inwestycyjnym i remontowym, zrealizowana na terenie kraju przez
przedsiębiorstwa budowlane o liczbie pracujących powyżej 9 osób, była w grudniu
2016 r. niższa o 8,0% niż przed rokiem i o 34,8% wyższa w porównaniu z listopadem
2016 r. Po wyeliminowaniu wpływu czynników o charakterze sezonowym produkcja
budowlano-montażowa ukształtowała się na poziomie niższym o 9,8% niż w grudniu 2015
r. i o 2,5% wyższym w porównaniu z listopadem 2016 r.
– Tak jak zapowiadaliśmy, rok
2016 nie obfitował w duże zmiany, lecz był czasem stabilizacji TIM-u w nowym
modelu biznesowym – podsumowuje Artur Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor
ds. handlu TIM SA. - Czasem, w którym osiągnęliśmy pełną sprawność i mogliśmy
skupić się na zdobywaniu nowych klientów, dla których to e-commerce jest
kanałem pierwszego wyboru. Stale poszerzaliśmy także ofertę asortymentową, by nasi
klienci byli pewni, że mają dostęp do najszerszej oferty artykułów
elektrotechnicznych w Polsce w dowolnie wybranym miejscu i czasie. To wszystko
przełożyło się na najwyższe w niemal 30-letniej historii firmy obroty i pozwala
z optymizmem spoglądać na rok 2017 – komentuje Artur Piekarczyk.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET