Obroty z kanału e-commerce
osiągnęły w styczniu 2017 r. poziom 33 mln zł, co oznacza wzrost o 17,3% w
stosunku do stycznia 2016 r.
Ze wstępnych danych,
opublikowanych 17 lutego 2017 r. przez Główny Urząd Statystyczny, wynika, że produkcja
budowlano-montażowa (w cenach stałych), obejmująca roboty o charakterze
inwestycyjnym i remontowym, zrealizowana na terenie kraju przez
przedsiębiorstwa budowlane o liczbie pracujących powyżej 9 osób, była w styczniu
2017 r. wyższa o 2,1% niż przed rokiem i o 64,6% niższa w porównaniu z grudniem
2016 r. Po wyeliminowaniu wpływu czynników o charakterze sezonowym produkcja
budowlano-montażowa ukształtowała się na poziomie niższym o 2,6% niż w styczniu
2016 r. i o 1,4% wyższym w stosunku do grudnia 2016 r.
– Mimo że w dużej mierze
odstroiliśmy się od sezonowości branży budowlanej, zima pozostaje czasem, w
którym popyt na artykuły elektryczne jest niższy niż w pozostałych porach roku.
Dlatego też tak wysoka dynamika wzrostu styczniowych przychodów TIM SA ze
sprzedaży pozwala spoglądać z optymizmem na kolejne miesiące 2017 roku – mówi
Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA. – Oczywiście nadal będziemy umacniać
nasze przewagi konkurencyjne: najszerszą w Polsce ofertę produktów
elektrotechnicznych dostępnych od ręki oraz atrakcyjne warunki cenowe dla
stałych klientów – zapowiada Krzysztof Folta.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET