Centrum Usług – innowacyjne wdrożenie centrum elektrotechniki TIM.pl – zdobyło jedną z najbardziej prestiżowych nagród polskiego sektora e-commerce w 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Uznanie jurorów, które zaowocowało statuetką w kategorii „Best in e-commerce B2B” wśród podmiotów średnich i dużych, zyskało Centrum Usług TIM.pl. Konkurencja była bardzo mocna – wraz z TIM-em nominowani w tej kategorii byli również: Allegro, ATLAS & Unity Group oraz Klimas.
W Centrum Usług TIM.pl zebrano funkcje i usługi najbardziej istotne dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u.
e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Nagroda dla Centrum Usług TIM.pl jest już piątą statuetką e-Commerce Polska awards, która trafiła do TIM-u w ciągu 11 edycji konkursu. Poprzednie zwycięstwa miały miejsce w 2015 (w dwóch kategoriach), 2020 i 2022 roku. W tegorocznej edycji e-Commerce Polska awards TIM zdobył także nominację w kategorii „Best in CSR” za strategię ESG na lata 2023-2026 dla Grupy TIM.
- Po raz drugi wygraliśmy w kategorii „Best in e-commerce B2B”, co potwierdza naszą pozycję lidera tego segmentu polskiego rynku handlu online – zauważa Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – To wielka satysfakcja, ale i wyzwanie, by nie zwalniać tempa i wyznaczać trendy, uważnie wsłuchując się w oczekiwania i potrzeby klientów – dodaje.
Pełna lista laureatów e-Commerce Polska awards 2023 na https://ecpawards.pl/laureaci/.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET